maanantai 26. marraskuuta 2012

marrasilta



Joululahjat ovat hyvässä vauhdissa, eilen valmistui sukkapari joskus Karnaluksista ostetusta langasta. Seuraava sukkapari valmistuu varmaan ylihuomenna, kun on pari seminaaria istuttavana.

On ihan älyttömän palkitsevan tuntuista, kun löytää lankavarastoistaan lahjoihin sopivia lankoja, eikä tarvitse ostaa mitään, vaikka kivaahan sekin toki olisi. Olen viimeisen kuukauden ollut mielestäni todella urhea, olen päivittäin kulkenut Menitan ohi, mutta mitään ei ole lähtenyt mukaan. Muutenkin olen tänä syksynä käynyt todella paljon lankakaupoissa, mutta vain imemässä inspiraatiota ja katselemassa ihania värejä. Vierailuista on saanut kivaa tsemppiä jo olemassaolevien lankojen (n.10kg!) käyttöön.

1 kommentti:

  1. Mua harmittaa etten ole ehtinyt neulomaan yhtään joululahjaa.:( Lankavarastosta olisi varmaan jotain lankaa lahjoihin löytynyt. Tosi nätin väriset noi sukat.:)

    VastaaPoista

Tietoja minusta

Oma kuva
Mä elän ja teen kaikkea kivaa. Teen käsitöitä ja askartelen, pidän kielistä ja kirjallisuudesta, rakastan matkustamista ja kotona olemista. Hikoilen suunnistaen, juosten ja hiihtäen, ja tykkään tämän maailman ihmettelystä. Ja joskus aina kirjoitan näistä jutuista.